Eu Päästökaupan Järjestelmä Ohjaus Note 3


EU: n päästökauppajärjestelmän päästöjen seuranta, raportointi ja tarkistaminen. Kasvihuonekaasupäästöjen seurannan ja raportoinnin on oltava vankka, avoin, johdonmukainen ja tarkka, jotta EU: n päästökauppajärjestelmä EU: n päästökauppajärjestelmä toimisi tehokkaasti. Vuosittain noudatettava seurantajärjestelmä. ja todentaminen MRV yhdessä kaikkien siihen liittyvien prosessien kanssa tunnetaan ETS-vaatimusten noudattamisjaksoina. EU: n päästökauppajärjestelmän piiriin kuuluvien teollisuuslaitosten ja ilma-alusten käyttäjien on oltava hyväksytty valvontasuunnitelma vuosittaisten päästöjen tarkkailua ja raportointia varten. Tämä suunnitelma on myös osa sallitaan toimia teollisuuslaitosten tarvitsemana. Joka vuosi toimijoiden on toimitettava päästöraportti. Tilastotietojen tarkastajan on vahvistettava tietyn vuoden tiedot viimeistään seuraavan vuoden maaliskuun 31 päivään mennessä. Kun todennettu, toimijoiden on luovutettava vastaava määrä päästöoikeuksia 30 Kyseisen vuoden huhtikuussa. Sääntöjen noudattamiseen liittyvät säännöt on esitetty kahdessa asetuksessa ja tukea. Hallinnointitehokkuuden ja yhdenmukaisen lähestymistavan edistämiseksi eri maissa, Euroopan komissio tarjoaa mallien pohjalta seurantaohjelmia. Vuosittaiset päästöraportit, mukaan lukien ilmailun operaattoreiden tonnikilometritietojen raportointi. Vertailuraportit. Parannusraportit. mallien on oltava yhdenmukaistettuja ja kustannustehokkaampia sääntelyn soveltamisessa kaikissa päästökauppajärjestelmän maissa. tukea tarvitaan akkreditoitujen todentajien vastavuoroinen tunnustaminen. Lisätietoja on dokumentaation välilehdessä. Ilman operaattoreiden lisävälineitä on kehitetty. Lisävälineitä ja ohjeita on kehitetty Pienet päästöt alle 25 000 tonnia hiilidioksidia vuodessa voivat määrittää polttoaineen kulutuksen ja hiilidioksidipäästöt Eurocontrolin yksinkertaistetulla valvontatyökalulla. Vertaile päästöjään päästökauppajärjestelmän tukitietojen avulla ilman muutoksia. Komissio on myös antanut. Kaikki kansallisille viranomaisille annetaan yksityiskohtaiset tiedot EU: n päästökauppajärjestelmän piiriin kuuluvien ilmailutoimintojen laatiminen. Vuonna todentajille, jotka käsittelevät eräitä ilmailuun liittyviä kysymyksiä, kiinnitetään erityistä huomiota pieniin, ei-kaupallisiin ilma-alusten käyttäjiin, jotka käyttävät Eurocontrolin pienten päästövähennysvälineiden käyttöä. dokumentaatio-välilehti. Legal framework. Monitoring and Reporting Regulation MRR Guidance ja templates. Accreditation and Verification Regulation AVR-ohjeet ja templates. Joint MRR ja AVR Guidance. Frquently Kysyjä MRR ja AVR. Training asiakirjat. Data vaihtamismalleja. Artikla 21 Raportointi Jäsenvaltiot. Muita välineitä ilmailualan toimijoille. Tarkkailu - ja raportointivälineet. Ilmailualan valvontaohjeet. Pienet päästölaitteiden työkalut. Jäsenvaltioiden laatimat ohjeet. Esimerkkiselvityssuunnitelmat. Ilmailutoiminnan tulkinta. Lähetyksenvalvonnan raportointi. UNFCCC: n ja sen Kioton pöytäkirjan mukaan EU: n ja sen jäsenvaltioiden on raportoitava YK: lle vuosittain niiden kasvihuonekaasupäästöjen kasvihuonekaasuinventaarioita. kohtaisesti ilmastonmuutospoliittisista toimenpiteistään ja edistymisestään kohti kahden vuoden välein laadittuja raportteja ja kansallisia tiedonantoja. Vuosittainen raportointi. Kaikki EU-maat ovat velvollisia seuraamaan päästöjään EU: n kasvihuonekaasujen valvontajärjestelmässä, joka asettaa EU: n sisäiset raportointisäännöt kansainvälisesti sovittujen velvoitteiden pohjalta. Raportointi kattaa 7 kasvihuonekaasupäästöt kaikkien kasvihuonekaasujen inventointienergiasta, teollisista prosesseista, maankäytöstä, maankäytön muutoksista metsätaloudesta LULUCF, jätteistä, maataloudesta jne. , toimenpiteitä kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi. kansalliset toimenpiteet ilmastonmuutokseen sopeuttamiseksi. hiilidioksidistrategiat. kehitysmaille annettava tekninen tuki ja vastaavat sitoumukset vuoden 2009 Kööpenhaminan sopimuksessa ja vuoden 2010 Cancan-sopimuksissa. kansallisten hallitusten tulojen käyttö on arviolta 11 miljardia euroa 2013 päästöoikeuksien huutokaupasta EU: n päästökaupassa järjestelmää, jonka ovat sitoutuneet käyttämään vähintään puolta näistä tuloista ilmastotoimiin EU: ssa ja ulkomailla. Tarkkailumekanismia koskeva lainsäädäntö. Kasvihuonekaasujen inventaariot. Euroopan komissio laatii EU: n kasvihuonekaasujen inventaariota, jota Euroopan ympäristövirasto seuraa Varastokokonaisuus alkaa perusvuodesta lähinnä 1990 ja jatkuu 2 vuotta ennen kuluvaa vuotta eli vuonna 2014 inventaariot kattavat päästöt vuoteen 2012 asti. EU: n inventaarioluettelo on kansallisten inventaarien luettelo, joka perustuu raportoituihin päästöihin EU: n kasvihuonekaasumarkkinamekanismin puitteissa. Edeltävät vuodet. Eiänpäästöennusteet. Esimerkiksi edellisen vuoden päästöistä ilmenee alustavat arvioinnit energiankäytöstä peräisin olevista hiilidioksidipäästöistä, jotka Eurostat julkaisee huhtikuun huhtikuussa. Nämä arviot koskevat vain yhtä kaasua ja yksi sektori. Saadakseen täydellisempiä tietoja maat raportoivat vuosittain likimääräisen varaston, joka sisältää alustavat arviot kokonaispäästöistä joka julkaistaan ​​tavanomaisesti syksyllä. Raportit ilmastotoimista. Valvontamekanismin ansiosta komission on myös laadittava vuosittain kertomus Kioton ja EU: n tavoitteiden edistymisestä EU: ssa, joka kattaa todelliset historialliset päästöt ja joka sisältää tietoa EU: n politiikoista ja toimenpiteistä, ilmastorahoituksesta ja sopeutumisesta. Samanaikaisesti Euroopan ympäristökeskus julkaisee syksyllä myös yksityiskohtaisemman raportin päästöjen suuntauksista ja ennusteista. Aiemmat vuodet. UNFCCC: n mukaan UNFCCC: n mukaan kehittyneiden maiden on toimitettava YK: lle neljän vuoden välein kansallisia tiedonantoja, joissa on tietoja päästöjen poistamisesta. Toimenpiteet, joilla vähennetään päästöjä, rahoituksen, teknologian ja valmiuksien kehittämisen tukeminen. Vuodesta 2014 lähtien heidän on myös laadittava joka toinen vuosi kahden vuoden välein kertomus, jonka tarkoituksena on parantaa reporta ng lieventämistavoitteista ja tuen tarjoamisesta kansallisissa viestinnöissä. Ensimmäiset vuodet. Valvontajärjestelmä. Monitorointimekanismien sääntely. Vaihda kaikki kysymykset. Viherrakentamisen seuranta ja raportointi Kysymyksiä ja vastauksia marraskuu 2011.Mikä on tarkistusmekanismista tehdyn päätöksen 280 artiklan 2004 muuttaminen . Tämä uusi asetus on väline, joka muodostaa oikeusperustan vuoden 2009 ilmasto - ja energiapaketissa esitettyjen tarkistettujen kotimaisten sitoumusten täytäntöönpanemiseksi sekä näiden sitoumusten täytäntöönpanon edistymisen oikea-aikaisen ja tarkan seurannan varmistamiseksi. että se ehdottaa parannuksia lainsäädäntöön valvontomekanismista tehdyn päätöksen täytäntöönpanossa saadun kokemuksen perusteella, mukaan lukien sen täytäntöönpanosäännökset 2005 166 sekä vastauksena kansainvälisiin neuvotteluihin ja Yhdistyneiden Kansakuntien puitesopimukseen ilmastonmuutosta koskevista UNFCCC: n vaatimuksista. EU: n nykyinen ja tuleva lieventäminen a Näin ollen uuden asetuksen tärkeimmät tavoitteet ovat. Uuden asetuksen yleiset tavoitteet ovat avun antaminen unionille ja sen jäsenvaltioille niiden lieventämistä koskevien sitoumusten täyttämiseksi ja panee täytäntöön ilmasto - ja energiapaketin, jolla parannetaan unionin ja sen jäsenvaltioiden ilmoittamien tietojen ajantasaisuutta, avoimuutta, tarkkuutta, täydellisyyttä, vertailukelpoisuutta ja kattavuutta, jotta unionin ja sen jäsenvaltioiden on noudatettava kansainvälisiä seuranta - ja raportointivelvoitteita ja sitoumukset mukaan lukien raportointi kehitysmaille annettavasta taloudellisesta ja teknisestä tuesta. helpottamaan uusien ilmastonmuutoksen hillitsemis - ja sopeuttamisvälineiden kehittämistä unionin tasolla. antaa oikeudellinen perusta tulevien raportointivaatimusten ja suuntaviivojen täytäntöönpanemiseksi unionin lainsäädännön tai kansainvälisten sopimusten mukaisesti ja päätöksiä. Kuka ja mitä tämä uusi sääntely Tämä asetus kattaa UNFCCC: n ja Kioton pöytäkirjan mukaiset raportoinnit EU: lta ja sen jäsenvaltioista. Se kattaa kuuden kasvihuonekaasupäästöt kaikista aloista Energia, teolliset prosessit, maankäyttö, maankäytön muutos ja metsätalous LULUCF, jätteet, maatalous jne. Se perustuu ilmastonmuutosta käsittelevän hallitustenvälisen paneelin (IPCC) ja kansallisten tilastotietojen mukaan. Uusien asetusten raportointi eroaa EU: n päästökauppajärjestelmän EU: n päästökauppadirektiivin mukaisesta raportoinnista, joka kattaa yritysten raportoinnin Se perustuu valvontaviranomaisen keräämiin tietoihin. Miten valvontajärjestelmäasetus liittyy UNFCCC: n meneillään oleviin kansainvälisiin neuvotteluihin. Tehostettu raportointi on välttämätöntä unionin ja jäsenvaltioiden pyrkimysten tunnustamiseksi niiden sitoumusten täyttämisessä, rahoitus-, teknologia - ja valmiuksien kehittämisen tukeminen jotka on sovittu UNFCCC: n vuosien 2009 ja 2010 konferensseissa. Tässä yhteydessä on myös otettava huomioon EU: n raportointijärjestelmän erityispiirteet, jotka edellyttävät laadullisen raportoinnin varmistamista sekä EU: n että jäsenvaltioiden tasolla ja raportoinnin johdonmukaisuuden EU: n ja jäsenvaltiot. Mitkä ovat valvontomekanismia koskevaan asetukseen sisältyvät uudet raportointivaatimukset. Uusi asetus. panee täytäntöön pyyntiponnistuspäätöksen ja tarkistetun EU: n päästökauppajärjestelmän direktiivin seuranta - ja raportointivaatimukset. Jakamalla päätöksenteko, jossa otetaan huomioon raportointivaatimukset, jotka koskevat päästöoikeuksia koskevasta tarkistetusta tarkistetusta päästöoikeuksien käytöstä huutokaupattavien päästöoikeuksien käyttöä varten. esittää nykyiset seuranta - ja raportointikehykset vastaamaan tulevaan EU: n ja kansainvälisen lainsäädännön tarpeisiin luomalla seurantaa varten perustan ja ilmoitetaan päästöistä meriliikenteestä, CO2-ilmastovaikutukset ilmailusta, LULUCF: stä ja sopeutumisesta. EU ja jäsenvaltiot raportoivat kehitysmaille annettavasta rahoituksellisesta ja teknisestä tuesta, mikä takaa UNFCCC: n mukaisten kansainvälisten sitoumusten noudattamisen yhdenmukaisuuden tämän päätöksen mukaisen raportoinnin kanssa. välineet, joissa käsitellään ilman epäpuhtauksia. Ilmoitetaan todellisista päästöistä, ennusteista, politiikoista ja toimenpiteistä, kun otetaan huomioon aikaisemmasta täytäntöönpanosta saadut kokemukset. Miten uusi asetus käsittelee päästökauppajärjestelmästä saatuja huutokauppatuloja. EU: n päästökauppajärjestelmän huutokaupatulojen ilmoittaminen ilmasto - ja energiapaketin säännösten mukaisesti Se varmistaa avoimuuden ja seuraa sitoumuksen täyttämistä, jolla käytetään vähintään puolta vuotuisista huutokauppatuloista - vähintään 11 ​​miljardia euroa - toimenpiteiden osalta torjua ilmastonmuutosta EU: ssa ja kolmansissa maissa Thi koska se koskee rahaa ministereille. Miten uusi asetus käsittelee raportointia kehitysmaille annettavasta taloudellisesta ja teknisestä tuesta. Vuoden 2009 UNFCCC-konferenssissa Kööpenhaminassa unioni ja jäsenvaltiot sitoutuivat tarjoamaan merkittävää nopean toiminnan aloittamista ja pitkän aikavälin ilmastorahoitusta ja teknistä tukea kehitysmaille Vuoden 2010 Cancunissa pidetyssä konferenssissa osapuolet sopivat päätöksen 1 CP 16 40 kohdasta, jonka mukaan jokaisen kehittyneen maan on parannettava raportointia , teknologian kehittämiseen ja valmiuksien kehittämiseen kehitysmaille myönnettävä tuki. Uusi asetus varmistaa kehitysmaille annettavan taloudellisen ja teknisen tuen tyypin ja määrän raportoinnin sekä EU: n että jäsenvaltioiden tasolla laaditun raportoinnin avoimuuden ja kattavuuden. UNFCCC Uusi asetus asettaa tarpeellisia vaatimuksia lisätäkseen mahdollisuuksien mukaan raportoinnin vertailukelpoisuus ja johdonmukaisuus näillä aloilla luomalla yhteiset säännöt, menetelmät ja muodot Tämä mahdollistaa aukkojen ja parannusten selkeän tunnistamisen. Tämän järjestelmällisen ja yhteisen lähestymistavan mukaisesti tuen raportointia varten EU: n pystyvät osoittamaan yksiselitteisesti, että se noudattaa UNFCCC: n mukaisia ​​velvoitteitaan. Millä tavoin tämä asetus edistää vuoteen 2020 ulottuvan päästövähennystavoitteen saavuttamista vuoteen 2020 mennessä. Ilmasto - ja energiapaketti vaati nopeampaa, tehokasta, avointa ja kustannustehokasta seurantaa, raportointia ja Kasvihuonekaasupäästöt Tarkastelivat myös alueita, joilla tarvitaan EU: n tason toimia, mutta joissa EU: n ja jäsenvaltioiden tasolla kerätyt tiedot ovat tällä hetkellä riittämättömiä tai riittämättömiä. Tämä uusi asetus edistää 20: n päästövähennystavoitetta vuotuisen uudelleentarkastelun avulla raportoiduista tiedoista nopeammin ja tehokkaammin, sekä määrittelemällä g vuotuinen määritys, jonka mukaan jäsenvaltiot noudattavat tavoitteitaan. Uudessa asetuksessa edellytetään myös erityistä raportointia jäsenvaltioiden toteuttamasta politiikasta ja toimenpiteistä muissa kuin päästökauppajärjestelmässä, mikä edistää laajempaa kansallisen tason lieventämistoimia, saavuttamaan omat tavoitteensa ja EU: n kokonaisuutena sen 20 sitoumus. Eurooppa 2020 - strategia, uusi kasvua ja työllisyyttä koskeva uusi talouspoliittinen strategia sisältää päämäärien asettamat eurooppalaiset ja kansalliset päästöjen rajoittamista koskevat tavoitteet Uudessa asetuksessa mahdollistetaan seuranta Lopuksi uusi asetus luo perusta meriliikenteen päästöjen ja ilmailun muiden kuin hiilidioksidipäästöjen vaikutusten ilmoittamiselle, mikä antaa mahdollisuuden toteuttaa tehokkaita toimenpiteitä näillä aloilla. Mitä vaikutuksia uusi asetus. Koska uuden asetuksen raportointivaatimukset asetetaan kansalliselle l IPCC-menetelmien ja nykyisten tilastotietojen perusteella tärkeimmät vaikutukset ovat kansallisille viranomaisille, jotka ovat vastuussa tietojen keräämisestä ja analysoinnista sekä vaadittujen raporttien laatimisesta. Tarkistaminen ei edellytä lisätietojen keruuta pk-yrityksiltä tai Pk-yrityksille tai teollisuudelle ei ole asetettu suoria tai välillisiä raportointivaatimuksia, eikä ehdotetuilla muutoksilla ole mitään vaikutusta päästökauppajärjestelmän asentajien tai muiden teollisten toimijoiden hallinnolliseen taakkaan. Taloudellista ja teknistä tukea ja sopeuttamista koskevat raportointivaatimukset koskevat kansallisia viranomaisen tason raportoinnissa eikä velvoiteta yrityksiä velvoittamaan. Uusi asetus varmistaa parempien ja kattavampien tietojen saatavuuden ilmastonmuutokseen liittyvistä kysymyksistä, helpottaa yleisön pääsyä saatavilla oleviin tietoihin ja edistää yleensä pitkän aikavälin tavoitetta ilmastonmuutosongelmista. Mitä ovat Seuraavat vaiheet. Asetusehdotus toimitetaan Euroopan parlamentille ja neuvostolle hyväksyttäväksi tavallista lainsäätämisjärjestystä noudattaen. Parlamentti ja neuvosto hyväksyvät asetuksen asetusta Euroopan unionin virallisessa lehdessä ja julkaistaan ​​Euroopan unionin virallisessa lehdessä. 20 päivää myöhemmin, se tulee voimaan. Asetus korvaa täysin nykyisen valvontajärjestelmäpäätöksen, joka on sitova ja sitä sovelletaan suoraan kaikissa jäsenvaltioissa. Hyödyllisiä linkkejä. Muita ohjeita EU: n päästökauppajärjestelmästä on saatavilla seuraavissa verkkosivustoissa. CRC: n energiatehokkuusjärjestysohjeet. Tämä raportti sisältää metodologisen lähestymistavan, keskeiset tietolähteet ja olettamukset, joita käytetään määritettäessä kasvihuonekaasujen kasvihuonekaasujen siirtymävaiheen vuoden 2005 kasvihuonekaasupäästötekijöitä. Ilmastomuutos sopimusten kelpoisuus, mittausvaatimukset ja tavoiteasetusohjeet. Tämä uusi ohjeistus antaa lisäselvityksen ilmastosopimuksesta CCA: n hyväksyttävät laitossäädökset 2012 ja erityisesti, kun alimittaus on asennettava CCA-järjestelmän mukaiseksi. Lisäksi ohjeissa esitetään myös standardoidut menetelmät, joita ympäristöjärjestö, joka hallinnoi järjestelmää, asettamaan suorituskykytavoitteet uusille tulokkaille ja b olemassa oleville osallistujille, jotka kokevat muutoksia sopimuksensa soveltamisalaan kuuluvassa energiankulutuksessa Lisätietoja on saatavissa BEIS: n ja DECC: n verkkosivuilta. Uusi DEFRA: n ympäristöraportoinnin ohjeistus Sisältää pakolliset kasvihuonekaasupäästöjen raportointiohjeet. DEFRA on suunniteltu auttamaan yrityksiä noudattamaan kasvihuonekaasujen kasvihuonekaasupäästöjen raportointisäännöstöä, kuten ilmastonmuutoslain 2008 edellyttämässä asiakirjassa esitetään. Asiakirjassa annetaan myös ohjeita vapaaehtoisesta raportoinnista useista ympäristöasioista, mukaan lukien vapaaehtoinen kasvihuonekaasupäästöjen raportointi ja avainsanan Indikaattorit. Hiilipäästökertoimet ja lämpöarvot ja tiedot BEIS: ltä ladattavista laskentataulukoista. Tämän jälkeen DECC-verkkosivusto tuotettiin EU: n päästökauppajärjestelmän laitosten tukemiseksi, jotka käyttävät tier 2: n ja tier 2b: n päästökertoimia ja lämpöarvoja hiilidioksidipäästöjen laskemiseksi. ESOS-energiatehokkuusjärjestely ESOS on pakolliset energianarviointi - ja energiansäästötoimintajärjestelmät toimijoille ja niiden yritysryhmille Ohjelma koskee Yhdistyneessä kuningaskunnassa toimivaa offshore-öljy - ja kaasuteollisuutta DECC on julkaissut ohjeet avomerilaitoksen öljy - ja kaasuteollisuudelle Lisätietoa saa BEIS: n ja DECC: n verkkosivuilta PDF-dokumentti. Ympäristövirasto on Yhdistyneen kuningaskunnan järjestelmän ylläpitäjä ESOSlle pakollisen energianarviointijärjestelmän Yhdistyneen kuningaskunnan organisaatioille, jotka täyttävät pätevöintikriteereiden linkin täältä. Paperilainsäädäntö Corporation Tax Tämä lainsäädäntöluonnos määrittää uuden korkeapaineisen korkean lämpötilan HPHT-klusterin pinta-alatuen linkin täältä. Energiankäytön ja kasvihuonekaasujen arviointi G HG-päästöt. BEIS on tarjonnut lisäohjeita HM Treasury Green Bookin arvioinnista ja arvioinnista valtionhallinnossa. PDF document. Greenhouse gas report Conversion factors 2016.BEIS on julkaissut päästökertoimet, joita vaaditaan, kun raportoidaan 2016 kasvihuonekaasupäästöistä Yhdistyneessä kuningaskunnassa toimivat organisaatiot, joiden koko on kooltaan Käyttöohjeet ovat saatavilla myös linkin kautta. Jokainen laitos, jossa on polttolaitos, joka yksinään tai yhdessä muiden polttolaitosten kanssa, jonka nimellinen lämpöteho ylittää 20 MW, on rekisteröitävä EU: n päästökauppajärjestelmä EU: n päästökauppajärjestelmään kuuluu kaksi osaa: a) Rekisteröintihakemus järjestelmään ja EU: n ETSb-hakemuksen vastaanottaminen uusiin asiaankuuluvaan laitokseen, joka ei ole sallittua, luokitellaan uudeksi tulokkaaksi, ja sitä on sovellettava Uusien osallistujien varaukseen liittyvän korvauksen, joka ei saa EU: n päästökauppajärjestelmän mukaista määrärahoja, on velvollisuus ostaa lisäosa Kaupankäyntijärjestelmän kautta, ks. vaiheen III olemassa olevien operaattoreiden suorituskykyä koskevat standardit on ilmoitettu laajan tiedonkeruu - ja vertailuanalyysin jälkeen. Kaikkien muiden hakijoiden on 30.6.2011 alkaen haettava New Entrants Reserve NER: n kautta lisätietoja kohdasta How to Apply katso suorituskykystandardit-välilehti CRC: n energiatehokkuusjärjestelyn 2010 mukaisille vaatimuksille EU: n päästökauppajärjestelmän lupa edellyttää myös seuranta - ja raportointisuunnitelman esittämistä Katso näytteenoton seurantaa koskevat vaatimukset - välilehti Hakijoiden on myös avattava EU ETS UK - rekisteritili, jotta kaupankäynti voi käydä läpi Performance Standards - välilehti. GHG-lupahakemuksen soveltaminen. EU: n päästökauppajärjestelmän mukaisen kasvihuonekaasupäästön hakeminen on tehtävä lomakkeella ympäristökeskuksen verkkosivustolla. Ohjeet ovat saatavana myös täältä. Tarvittavat tiedot sisältävät. Asennustilan tiedot, mukaan luettuina mahdolliset tieosuudet ja kuvaus toimista luvan mukaan eli polttolaitoksella, jonka yhteenlaskettu lämpöarvo on 20 MW th . Käytettyjen polttoaineiden tiedot. PPC-lupien yksityiskohdat. Suunniteltujen seuranta - ja raportointitoimenpiteiden linjaus, vahvistavat toteutettavat järjestelyt. Ei-tekninen yhteenveto asennustilan yksityiskohdista. Miten päästöoikeuksia voidaan soveltaa. NER vaaditaan myös BEIS NER - hakemuslomakkeen kautta, joka on saatavana BEIS-verkkosivustolla. Ohjeet NER: n loppuun saattamisesta ja päästöoikeuksien laskemisesta ovat saatavilla myös ympäristöviraston verkkosivuilta. Vaihtoehtoihin I tai II vaihteeseen mennessä laitoksilla on jo uusi määräraha vaiheessa on kaksi vaihetta NER-sovelluksiin. Vaihe 1 ennen normaaliin toimintaan kohdistuvia jakautumia, jotka perustuvat itsenäisesti todennettuihin päästöihin. Vaihe 2 tavanomaisten operaatioiden alkamisen jälkeen jakautumiset, jotka perustuvat keskimäärin kaksi kuukautta korkeimpaan aktiivisuuteen 90 päivän aikana normaalin toiminnan alkamisen jälkeen x 12 Huomautus Normaali toiminta määritellään jatkuvaksi 90 päivän toiminta - ajaksi vähintään 40. Suunnittelukapasiteetin laajentamista hakeneille olemassa oleville laitoksille, katso Uudistamis - ja muutos - välilehti. Kuka voi hakea EU: n yleiskäyttöisiä ETS - ja NER-hakemuksia, toimitetaan sähköisesti sekä BEIS: n ympäristöhallintoryhmälle että DEFRA-ympäristövirastolle sähköpostitse. Poikkeuksellisissa olosuhteissa voi olla välttämätöntä toimittaa erikseen kopiot kaikista tositteista Kaksi kopiota jokaisesta asiakirjasta on toimitettava Hakemukset tulee lähettää sähköpostilla seuraavaan osoitteeseen BEIS ja sitten DECC. EU ETS-rekisteröinti GHG-luvan on oltava käytössä ennen kuin operaatiot alkavat Uusien päästöoikeuksien hakemukset Osallistumisrahasto on tehtävä vasta sen jälkeen, kun tuotanto on alkanut, ja viimeistään 12 kuukauden kuluttua tavanomaisten toimintojen aloittamisesta. EU: n päästökauppajärjestelmän soveltamisala. EU: n päästökauppajärjestelmä kattaa tällä hetkellä vain energiantuotannon ja sähköntuotannon hiilidioksidipäästöt, öljy - ja kaasuteollisuudelle. EU: n ETS-lupa sisältää edellytykset, jotka määrittelevät toiminnan Kattavat kattavat kasvihuonekaasupäästöt ja sallitut päästöpisteet Ehdot myös asettavat velvoitteen operaattorille toimittamaan yksityiskohtaisen seuranta - ja raportointisuunnitelman, jolla vahvistetaan seuranta - ja raportointijärjestelyt, jotka toteutetaan. Katso seuranta - ja raportointivaatimukset tab. UK Rekisteri Tilinpäätös. Jokaisella toimijalla on tili Yhdistyneen kuningaskunnan rekisteristä, jonka avulla he voivat hallinnoida päästöoikeuksiaan, mukaan lukien päästöoikeuksien siirto ja luovuttaminen. EU: n päästökauppajärjestelmä toimii Cap and Trade - periaatteen mukaisesti, ja päästörajoitus asetetaan kaikille järjestelmään kuuluville laitoksille. asennuksen jälkeen jaetaan kansallisen jakosuunnitelman kansallisen jakosuunnitelman perusteella kunkin vuoden helmikuun 28 päivänä. Jälkimmäisissä vuosina sallittujen laitosten on luovutettava joitakin määrärahoja, jotka ovat yhtä suuret kuin edellisenä vuonna aiheutuneet päästöt. Operaattoreilla on oltava myös vuotuiset päästöt EU: n päästökauppajärjestelmään on online-tietokanta, joka tallentaa. Hiilidioksidipäästöoikeuksien määrärahat laitoksille. Vuosittaiset todennetut päästöt. Vuosittaiset tarkistetut päästöt. Päästöoikeuksien siirron historianhistoria. Päästöoikeuksien ja todennettujen päästöjen vuotuinen täsmäyttäminen. EU: n ETS: n rekisteröintitilin kirjaaminen on tehtävä verkossa rekisterin linkkiohjeen avulla. Energiatehokkuusjärjestely 2010. CRC: n energiatehokkuusjärjestely 2010 edellyttää, että yritykset käyttävät yli 6000 MWh sähköä vuodessa CRC: n rekisteröimiseksi huhtikuusta syyskuuhun 2010 ja raportoimaan ja tallentamaan energiankulutuksen EA julkaisee vuodelta 2011 vuotuisen liigan taulukko parhaista ja pahimmista CRC-suorittajista Huonoja esiintyjiä rangaistaan, kun taas parhaimmat esiintyjät palkitaan CRC on suuri yritysten mahdollisuus osallistua vaarallisten hiilidioksidipäästöjen vähentämiseen Yrityksille tärkein motivaatio leikkaamaan energiansa käyttöä on pohja line Yritykset, jotka leikkaavat energiankäyttöä, hyötyvät alhaisemmista energialaskuista ja voisivat olla taloudellisesti palkita jos ne toimivat hyvin energiatehokkuustasolla Taaksepäin huono vihreä suorituskyky saattaa vahingoittaa yritystiedot löytyvät BEIS: n ja EA: n verkkosivuilta Katso ohjeet osiosta Legislation tab Jos rekisteröidyt CRC-rekisteriin, organisaatiosi raportti n hiilidioksidipäästöt on toimitettava kunkin raportointivuoden lopussa asettamalla päästötietosi CRC: n rekisteriin. Katso EA: n raportointiohjeet. Tarkkailu - ja raportointisuunnitelma. EU: n päästökauppajärjestelmän lupa edellyttää, että toiminnanharjoittaja toimittaa seuranta - ja raportointisuunnitelman MR-suunnitelma BEIS: lle hyväksyttäväksi Seuranta - ja raportointiohjeet offshore-sektorille PDF-dokumentti on saatavissa BEIS-verkkosivustolta EU: n päästökauppajärjestelmän mukaisesti mitattuna. Seuraavia tarpeita on seurattava EU: n päästökauppajärjestelmän mukaisesti. Polttoaineen kulutus. Tilavuusmäärät. Toimitukset on ilmoitettava joko laskelmat tai suora mittaus Päästöjen mittauksen on käytettävä standardoituja tai hyväksyttyjä menetelmiä. MR-ohjeistus asettaa seurannan tasot vaatimukset, jotka perustuvat tarkkailumenetelmän tarkkuuteen. Ohjeissa edellytetään, että toiminnanharjoittajat käyttävät korkeimman tason lähestymistapaa parametrien määrittämiseen seurantaan ja raportointiin. Ainoastaan, jos BEIS: n tyydyttävällä tavalla osoittaa, että korkeimman tason lähestymistapa ei ole teknisesti toteutettavissa tai voi johtaa seuraaviin alempaan tasoon. Uuden valvontasuunnitelmaa vaaditaan vaiheen III aikana. Luonnokset EU: n asetuksista ovat parhaillaan Euroopan parlamentin ja neuvoston hyväksyntää varten. Ohjeet vaiheen III valvontasuunnitelmista PDF-asiakirja julkaistiin 31. päivänä Heinäkuu 2012. Lisäksi toiminnanharjoittajien on toimitettava vuosittain parantamissuunnitelma osoittaakseen, miten he aikovat saavuttaa seuranta - ja raportointivaatimuksia. Kehittämissuunnitelmissa ei ole asetettuja vaatimuksia, sillä jokainen asennus todennäköisesti aiheuttaa erilaisen 1 Määritä nykyinen mittaus 2 Tunnista tarpeellinen 3 Tee tarvittavat kustannus - ja suunnittelututkimukset. Vaihe 4 Aseta ja toteuta ne välttämättömiä parannuksia, mukaan lukien tarvittavien aikojen ja resurssien jakaminen. Jos parannussuunnitelman täyttymiseen liittyy ongelmia, ota yhteyttä mahdollisimman pian BEIS: hen, jotta viivästyisi ja muutettaisiin aikataulua. Katso myös leikkausvälilehti. Suurille kaasumaisille polttoaineille CO2-päästöt 500 000 tonnia vuodessa, Tier 4 - mittaustarkkuus on saavutettava, ellei se ole teknisesti toteutettavissa tai johtaisi kohtuuttoman korkeisiin kustannuksiin Tier 4 edellyttää, että polttoaineenkulutuksen epävarmuus on alle 1 5 Kaasumaisten polttoaineiden , Taso 3 olisi saavutettava Tier 3 edellyttää, että polttoaineen kulutus mitataan suurimmalla sallitulla epävarmuudella alle 2 5 Mitta on sijoitettava laskentarpeen poistamiseksi, esim. Välittömästi ennen mittausvaatimuksia dieselmoottoreille Flare gas metering EU: n päästökauppajärjestelmän toimijoiden odotetaan täyttävän Tier 2 - vaatimukset 12 5 tarkkuus Mittarit on sijoitettava tarkan mittauksen varmistamiseksi jotka eivät ole raportoitavissa, esimerkiksi jälkikäteen pilottiventtiilin ottoa varten. Ilmanvaihtokaasunäytteenottoa ei vaadita BEIS: n hyväksymän mukaisesti. Vuosikertomuksia on toimitettava vuosittain. Vuosittain laadittava raportti parannuksista kohti korkeimman tason lähestymistavan käyttöä suuret voimavarat ETS5 6. Vuosittaiset päästöraportit ETS7. Vuosittainen päästöraportti ETS7 sisältää. Asennuksen toiminnan yksityiskohdat. Kaikki relevantit toiminta, jolle päästöt lasketaan päästökertoimille, hapettumiskertoimille, kokonaispäästöille ja epävarmuudelle. jonka päästöt mitataan, on annettava tietoja kokonaispäästöistä, mittausmenetelmien luotettavuudesta ja epävarmuudesta. Vastuuvaatimuksiin sisältyy myös vaatimus raportoida minkä tahansa valvonta - tai raportointilaitteiston erittely tai toimintahäiriö. Vuosikertomuksissa on tehtävä ulkopuolinen tarkastus ennen toimittamista. Jokainen käyttämättömät päästöoikeudet kunkin vuoden lopussa on luovutettava Katso myös suorituskyvyn standardit raportointivaatimusten mukaisten CRC: n energiatehokkuusjärjestelyjen järjestysnäkymien 2010 raportointivaatimuksista rekisteröidyille organisaatioille. Vuosikertomus suurimpien resurssien seurannan korkeimman tason lähestymistavan parantamisesta laadittavassa asiakirjassa on tehtävä lomakkeella ETS5 6 Excel File Ohjeet ETS5 6 Excel - tiedoston valmistamisesta ovat myös saatavilla tässä Word-asiakirjassa EU: n päästökauppajärjestelmän vuosittaiset päästöt on raportoitava vuosittain lomakkeella ETS7 Excel-tiedosto tammikuu 2010 Ohjeet ETS7: n loppuun saattamisesta offshore-öljy - ja kaasuteollisuudelle on saatavana myös BEIS: n verkkosivustolta ETS7 on tarkistettava ulkoisesti ennen BEIS: n seuranta - ja raportointiopastusta Offshore Sector Word - asiakirjassa ja vuosittaisessa päästöjen raportointitarkastuksessa QA Word - asiakirja on saatavilla Lisätietoa on saatavilla ympäristökeskuksen verkkosivustolta. Kuka raportoi täydellisimmistä lomakkeista on toimitettava BEIS LCU: lle OED sähköpostitse osoitteessa. Anual emissions report ETS7 on p joka toimitetaan kunkin vuoden joulukuun tammikuun loppuun mennessä. Vahvistetun vuosittaisen päästöraportin ETS7 lähettäminen joka vuosi 31. maaliskuuta. Takaisinosto-ilmoitukset Yhdistyneen kuningaskunnan rekisteristä kunkin vuoden huhtikuun 30. päivään mennessä. Vuosittaisten seurannan parantamista koskevien kertomusten toimittaminen ETS5: lle 6. kesäkuuta 30. kesäkuuta. päästöoikeudet vuotuisten päästöjen kattamiseen ovat seuraamuksia. EU: n ETS-lupamuutos. BEIS: lle on annettava vähintään 14 päivää ennen operaation muuttamista, joka vaikuttaa laitoksen kuvaukseen ja sen kasvihuonekaasupäästöihin. EU ETS hakemuslomake, katso Sovelluksen hyväksyntä - välilehti, voidaan hakea uutta lupaa tai hakea muutosta olemassa olevalle alueelle, että jos tarvitaan lisäkorvausta, sitä on haettava New Entrants Reserve - sivulta. on rajoitetusti rajoitettu. Jos korvausta ei ole saatavilla, päästöoikeuksia on ostettava kauppajärjestelmän kautta. BEIS suosittelee, että vaiheet I ja II EU: n päästökauppajärjestelmä on saanut pyynnöt hyväksyä takautuvasti muutokset, jotka vaikuttavat kasvihuonekaasupäästöjen lupiin vuosittaisten tuottojen tarkistamisen yhteydessä. BEIS tekee selväksi, että se ei ole valmis antamaan takautuvia hyväksyntöjä sen jälkeen, kun EU: n päästökauppajärjestelmä 1. tammikuuta varoittaa, että tämä voi johtaa siihen, että todentaja kieltäytyy hyväksymästä vuosittaista päästöraporttia, mikä voi johtaa merkittävään kustannussanonmääritykseen. Tällaisten lupien haltijoille on muistutettava, että heidän on ilmoitettava välittömästi kaikista muutoksista, jotka liittyvät heidän lupaansa. Signficant Extensions allowances under NER. For existing installations with significant extensions applying for allowance under the NER. Considered a significant extension if. One or more changes increasing capacity by at least 10 , or. One or more changes leading to increased allocation 50,000 allowances and 5 of allowances must satisfy both tests. Capacity increase is calculated as the difference between. Initial capaci ty average of highest two months fuel use in 2005-2008 x 12, and. New capacity average of higest two months in first six months of normal operation. Cannot apply until after start of normal operations and must apply within 12 months of start of normal operations. Capacity reductions must also be declared and will lead to allowance reductions. EU ETS Permit Closure of Installation. Installations that have ceased production must notify BEIS in order to surrender its permit Where a temporary period of closure is argued, BEIS will consider these on a case-by-case basis Installations that permanently cease production will retain their allowance for the remainder of the year in which closure occurs and may continue trading Allocations for following years will not be issued and will be returned to the pot for New Entrants and revised permit applications. Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Amendment and National Emissions Inventory Amendment Regulations 2014.These regulations PDF document are d ue to come into force on 1 February 2015.CLIMATE CHANGE EMISSIONS TRADING The CRC Energy Efficiency Scheme Allocation of Allowances for Payment Regulations 2013.These Regulations revoke and replace the CRC Energy Efficiency Scheme Allocation of Allowances for Payment Regulations 2012 S I 2012 1386 These regulations PDF document will come into force on the 1 February 2014.Greenhouse Gas and EU ETS Public Consultation. A public consultation relating to amendments to UK greenhouse gas GHG European Union emissions trading scheme EU ETS and national emissions inventory regulations This consultation has been issued by DECC and the Environment Agency, and addresses a number of proposed technical amendments to the GHG Trading Scheme Regulations 2012 A document produced by DECC detailing these consultations can be obtained here are being sought from interested parties on the draft GHG emissions trading scheme and National Emissions Inventory Amendment Regulations 2013, which will amend the 2012 and Inventory Regulations The aim of this amendment is to. Clarify the civil penalties level to be imposed on operators carrying out unauthorised EU ETS activities. Bring the penalty for under-reporting EU ETS emissions prior to 2013 into line with the penalty from 2013.Implement the EU s 2013 Registries Regulation Commission Regulation EU No 389 2013 of 2 May 2013.Replace the National Emissions Inventory s system of criminal sanctions with a civil penalty scheme and remove the associated powers of entry. The consultation closed on 19 September 2013.In May 2012, the UK Government launched its consultation on the UK s Small Emitter and Hospital Opt Out Scheme PDF document to enable installations to be excluded from the EU ETS for Phase III 2013 2020 Consultations closed on 18 July 2012 A list of installations that applied to opt out has been submitted by the UK Government to the European Commission for approval to be excluded A decision from the European Commission is who applied to opt ou t should continue to prepare for the beginning of Phase III as normal, including by providing information to the regulator on request so that an up to date permit can be issued for the installation for Phase III. EU ETS Phase III. Phase III will run 2013-2020 and will include year on year reductions in allowances with a driver of reducing EU emissions by 21 between 2005 and 2020 linear reduction of 1 75 per annum However, the oil and gas industry is currently an exception to this rule, with flat rates of allowances being given between 2013 and 2020 This is still subject to final EU approval It is also not clear if this flat rate of allowances will apply to New Entrants There are also important changes in what will and what will not receive free trading allowances. Any CO2 generated from electricity generation will not get any trading allowance at all. CO2 generated by combined heat power CHP will get free allowances. There will be free allocations for safety flaring. There will be free alloc ations for energy used to generate heat including waste heat recovery and for direct drives. There will be no free allocations for routine maintenance flaring and incineration. There will be no allocation for inherent CO2 in fuel gas. Partial free allocation will be given at 80 of verified baseline emissions 2005-2007 This does not apply to New Entrants. For Carbon Capture and Storage a separate Directive has been published Credit will be given under EU ETS for CO2 captured and stored. EU ETS Consultation Amendments to GHG Regulations 2012.DECC published a summary of responses to their consultation earlier in 2015 Following this consultation, DECC will now lay these regulations before Parliament.

Comments

Popular Posts